کسب درآمد از اینترنت -PTC - ارز دیجیتال - آموزش مینی جاب و نئوباکس

آموزش کسب درآمد آسان و تضمینی از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت -PTC - ارز دیجیتال - آموزش مینی جاب و نئوباکس

آموزش کسب درآمد آسان و تضمینی از اینترنت

همه چیز درباره PTC

PTC چیست؟

PTCدر واقع مخفف عبارت Pay To Click می باشد که معنی فارسی اون میشه پرداخت در ازای کلیک. 


شاید شما سوال کنید که کجا رو باید کلیک کنیم و چه کسی حاضره در ازای اون پول پرداخت کنه؟ 

در جواب شما باید بگم که رتبه بندی الکسای سایتها و اولویت اونها در موتورهای جستجو مانند گوگل بستگی به تعداد بازدید سایت داره و هر چه این عدد بالاتر باشه اون سایت بیشتر از رقباش در دید مخاطبان قرار میگیره و خود به خود درآمدش بالاتر میره. به همین دلیل سایتها و شرکتها حاضرن در ازای این بهبود رتبه مبلغی رو پرداخت کنن. در این بین سایتهایی هستن که لینک سایتهای اسپانسر رو در اختیار کارکنان خودشون در سراسر دنیا که من و شما هستیم قرار میده تا روزانه تعداد مشخصی از بازدید رو برای سایت اونها بوجود بیاریم.


چه مقدار پول در ازای هر کلیک پرداخت می شود؟ 

درابتدا این مبلغ ممکن است ناچیز به نظر برسد به عنوان مثال هر کلیک برای یک نفر که عضویت عادی داره حدودا 0.1 سنت یعنی 14 تومن هست. اما این مبلغ با روشهایی مثل تغییر نوع عضویت ممکنه تا 420 تومن هم افزایش داشته باشه. و اگر شما شخص یا اشخاص دیگه ای رو به سایت معرفی کنید و اونها هم مثل شما کلیک کنند، سایت در ازای کلیکهای اون هم به شما مبلغی رو پرداخت میکنه که بستکی به نوع عضویت اون و شما داره.


چطور میشه با 14 تومن برای هر کلیک میلیونر شد؟

در همه این سایتها روشهایی برای افزایش درآمد وجود داره که بهترین و کم هزینه ترین اون جذب زیر مجموعه هست. منتها نگران نباشید. شاید با شنیدن اسم زیر مجموعه یاد شرکتهای نتورکی بیفتین که باید همیشه دنبال یک نفر باشید که یک کالا رو بهش بفروشید و اونو جذب کنید. نخیر!!! تو این سایتها زیر مجموعه ها اجاره ای و خریدنیه و البته اگه یکم هوشمندانه کار کنید زیر مجموعه رایگان و دائمی میتونید بدست بیارید (برای این کار با ما همراه باشید)منتها با درآمد حاصل از همون سایت. شما میتونید با انجام یک سری کارها و استفاده از راهنمایی بنده زیر مجموعه یا به عبارتی referralهای بسیار زیادی بدست بیارین که روزانه برای خودشون و شما کلیک کنن. 

در یاداشت های دیگه همین سایت فرمول محاسبه درآمد رو براتون گذاشتم تا ببینین رسیدن به درآمد 1000 دلار در روز کار ساده ای هست منتها برای اونایی که یا کاری رو انجام نمیدن یا اگه شروع کنن سعی میکنن تمومش کنن.


آیا این درآمد مشروع هست؟

بله. این درآمد کاملا شرعی و بدون شک و شبهه است چون شما در واقع در ازای انجام کاری که همون بازدید از سایتها هست مبلغی رو دریافت میکنید. لازمه بدونید به تازگی تعدادی از این نوع سایتها در ایران مجوز فعالیت گرفتن و دارن با همین سبک کار میکنن که البته پرداختی هایی هم داشتن. در آینده تعدادی از سایتهای ایرانی که  باهاشون کار میکنم رو بهتون معرفی میکنم.


کدوم سایتها مطمئن هستن؟

سایتهای زیادی هستن که تو سطح  دنیا دارن کار میکنن و پرداختی هم دارن ولی تعداد تبلیغات و پرداختی ها کاملا متغیر هست و البته تعداد بی نهایت سایت تقلبی وجود داره که اصلا نمیشه تشخیص داد. تنها راه تشخیصش اینه که چند ماه باهاشون کار کنی و ببینی وقتی پولت به حد نصاب رسید پرداخت داره یا نه والبته راه راحتتر و منطقی تر اینه که از اونایی که قبلا این راهو رفتن سوال کنید تا وقتتون تلف نشه. ما تو این وبلاگ شما رو با چند تا از بهترین سایتها آشنا میکنیم.


چه چیزهایی لازمه؟

تنها ملزومات این کار یک دستگاه کامپیوتر یا لپ تاپه که به اینترنت متصل هست. البته بعضی از این سایتها قابلیت اتصال با موبایل رو هم داره. و البته مورد دیگه ای که لازمه و از همه مهم تره صبر و حوصله و پشتکاره. تو این سیستم لازمه که طبق اصول کار کنید و لزومی نداره زمان بسیار زیادی صرف کنید. طرز کار و سوددهی این سیستمها مصداق بارز این ضرب المثله " قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود"


نکته مهم: رسیدن به پول در این روش 100 در 100 تضمینی و قطعی هست و بدون شک شما به پول خواهید رسید. شما برای اطمینان از این موضوع میتونید اولین پولی که در آودید رو به وسیله حساب ارزی خودتون و با کمک صرافی هایی که معرفی میشن برداشت کنید تا ببینین که کلاه برداری نیست. 


نکته بسیار مهم: رسیدن به درآمد میلیونی در روز مستلزم کار هوشمندانه و صبر و حوصله زیاده و برای کسب درآمد باید یک برنامه 3 الی 6 ماهه تعیین کنید و در طول این مدت به هدف فکر کنید وبه اصول پایبتد باشین و اصلا کم کاری نکنید.مطمئن باشید شمایکی از میلیونرهای آینده هستید.


من در این وبلاگ شما رو با طرز کار یکی از محبوب ترین ومعتبر ترین سایتهای کلیکی دنیا به نام Neobux آشنا میکنم و طرز کار اون رو به عنوان نمونه براتون شرح میدم. . شما میتونید با عضویت در سایت neobux  و قرار دادن اسم کاربری من یعنی msm84 در قسمت referrer یا همون معرف منو به عنوان معرف خودتون معرفی کننده خودتون تعیین کنید. لازمه بدونید که این کار هیچ هزینه ای برای شما نداره و هیچی از درآمد شما کم نمیشه. در ازای اون شما میتونید با ارسال نام کاربری خودتون به ایمیل یاآیدی تلگرام من در بسته های آموزشی رایگان وبلاگ استفاده کنید.در کنار اون تعداد 10 تا از معتبر ترین و پر مخاطب ترین سایتهای PTC آشنا میکنم  که طی چند سال گذشته پرداختی های خیلی زیادی داشتن . شما میتونید با عضویت در تمام این سایتها درآمد بیشتری داشته باشید. اما اگر فرصت ندارید به همه برسید فقط در نئو باکس فعالیت کنید و درآمد کسب کنید.


با ما همراه باشید .....


با تشکر از توجه شما

امیدوارم مطالب این وبلاگ برای شما مفید بوده باشه



برای ارتباط با ما و دریافت  بسته های آموزشی مکمل به آیدی تلگرام زیر پیام بدهید

PTC_suport@


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.